10. aprill 2011

Merevahuline kampsun nupsikule

Ma arvan, et see kampsun sobib väga hästi ka suveks. Ja on hea just beebidele, sest materjaliks on puuvilla ja akrüüli segalõng, mille sain Mustika prismast Tallinnast. Kõva arvutamine muidugi oli, sest lõng oli ja vardad olid paksemad, kui Dropsi mustrites soovitatud Alpaka, aga asi tasub end ära, sest õigupoolest ei soovita selle alpaca  lõngaga beebidele midagi kududa, sest see on ilus ja peen küll, aga ma kudusin sellest kottkombe ja iga kord kui me väljast tuleme, korjan väikeseid karvu lapse silmist, pihust ja igalt poolt mujalt, olgugi, et pesin spetsiaalselt selle kombeka ühe korra läbi, kui see probleem ilmnes. Igal juhul algul olid küll lapse silmad pidevalt peenikesi karvu täis, nüüd olen lihtsalt ettevaatlikum ja hoian spetsiaalselt nägu ja muud paljast ihu kombekast eemal.

Aga ei tea kas ma koon lõdvemalt või mis, aga see kampsun pidi olema 1-3-kuusele lapsele. Otsustage ise - minu laps saab nädala pärast neljakuuseks ja ta on oma vanuse kohta üks suuremaid lapsi minu tutvusringkonnas - kampsun on ju tallegi veidi liiga suur veel. Aga vähemalt saab siis kauem seda kanda, sest vaeva sai ka ikka üksjagu just mustri ja suuruse arvutamisega nähtud lapse päevaste uinakute ajal ja isegi üsna unisena. ;-)

Kommentaare ei ole: